Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

środa, 16 listopada 2016

Jutowa choinka

Witajcie :)

Na Cykliczne kolorki u Danusi przygotowałam choinkę,
a w sumie dorobiłam tylko doniczkę i patyk na którym się trzyma,
bo samą choinkę zrobiłam już w ubiegłym roku.
A zrobiona jest z papierowego stożka obklejonego taśmą,
wstążki jutowej i drewnianych gwiazdek pomalowanych farbą akrylową.
Doniczka to kieliszek wsadzony w woreczek bawełniany,
a że musiało być troszkę złota to i wstążka brokatowa się znalazła.
Na wierzchu doniczki dołożę jeszcze sizal, którego teraz mi zabrakło.

Mam nadzieję, że zadanie zaliczone.




Teraz czas na bombardowanie rolek :)

Pozdrawiam cieplutko,
Aga

59 komentarzy:

  1. Agnieszko bardzo ładny dębowiaczek choinkowy i do tego naturalny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, ja tez planuje zrobic choinke ze sznurka ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! u mnie dziś też sznurkowe dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna choineczka, uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, naturalna choineczka :)
    Bardzo podoba mi się dodatek juty lub sznurka jutowego w pracach.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie dekoracje, bardzo klimatyczna choineczka:) a bawełnę w gwiazdki, o którą pytałaś kupiłam na allegro, jeśli zechcesz, mogę poszukać nazwy sprzedawcy:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/minky-tkanina-bawelna-material-wzory-katowice-1m-i6315439733.html obiecany link:)

      Usuń
  7. Agnieszko choineczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, nastrojowa choineczka. Lubię takie dekoracje świąteczne. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna i fajna choinka , taka inna niż wszystkie :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna dekoracja, klimatyczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna choineczka ! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś ja uwielbiam wszystko co naturalne,jutowe i sznurkowe ,więc nie ma opcji,żeby mi się nie spodobało.Podoba mi się również to,że jesteś w zabawie i pozostań w niej jak najdłużej .
    Buziaki i pozdróweczka zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i prosta ozdoba:) Super dębowiaczek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna choineczka, Tak sobie myślę, że w prostocie tkwi wielka siła piękna :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł na świąteczny eko stroik :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pomysłowa choinka i w takich ekologicznych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Agnieszko! Wspaniała i pomysłowa jest ta choineczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się taka eco choineczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm... Piękna choineczka :) Uwielbiam tego typu dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. niby taka prosta a jaka ozdobna, super!
    pozdrawiam i wpadnij do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest śliczna! Prosta, nie przeładowana ozdobami i w tym cały jej urok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna jest, kurcze muszę kiedyś sama taką zrobić, a póki co Ci pozazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Minimalizm w czystej postaci, a jaki urokliwy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Choinka jest śliczna;) Będzie piękną ozdobą;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna choinka, klasyczna i idealna :) Cudnie ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Proste formy są zawsze piękne i mają klasę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam taką prostotę! A do tego moje kolorki. Śliczna choineczka:-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna choineczka!!:) Prosta a pełna uroku:) Uwielbiam takie dekoracje! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wielką przyjemnością oglądam takie śliczne dekoracje. Niby proste, ale ile w nich uroku. Świetna choinka do postawienia na biurku, komódce, parapecie... super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie eco dekoracje. Są bardzo urodziwe!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Jak dla mnie zadanie zaliczone na 6. Pięknie wyszła Ci ta choinka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Też takie lubię, sznurek, juta! super wygląda - naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczną eko- choinkę poczyniłaś, Agnieszko :) Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna choinka-ślicznie wyszła! Fajnie w tej donicy -super! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna choinka! Bardzo lubię takie proste ozdoby.
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantastyczna ta choinka !!!!
    Uwielbiam takie ozdoby :)
    Robiłam kiedyś ze sznurka ,ale taką mini ;-)
    A Twoja jest świetna !!!
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna choinka, robiłam taką owijajac zieloną wełną :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Stroik bardzo pięknie wygląda i będzie cudowna ozdobą na stole. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna choineczka!
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  40. Boska ta choinka, nowoczesna, rzadko mi się podobają takie nowoczesne rzeczy ale te stożkowe choinki są piękne. I genialnie się wpisuje w wyzwanie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A mi się pomysł bardzo podoba i jeśli pozwolisz to zrobię jakieś wariacje na temat - tym bardziej, że nie mam zamiaru ubierać w tym roku normalnej choinki :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Co tu dużo mówić? - Przepiękna choinka! Naprawdę piękność :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna choinka!
    sznurek nadał jej trochę surowości, ale ma nieodparty urok i ja go w pracach bardzo lubię:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna choineczka , za jednym zamachem zaliczyłaś wyzwanie i poczyniłaś piękną świąteczną ozdobę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękna! Sama natura:)

    OdpowiedzUsuń
  47. kojarzy mi się z czapeczką krasnala ... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  48. Sliczna jest - prosta, smukła, ten sznurek w zestawieniu z gwiazdkami - cudo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka prosta, a do tego urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładna choineczka, prosta, naturalna, a bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga