Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

niedziela, 18 września 2016

Z kwiatkami z tutka

Hej :)

Wczoraj pisałam, że pokażę karteczkę z kwiatkami z tego tutorialu.
Wieczorkiem ją dokończyłam, dziś tylko fotkę cyknęłam 
i mogę ją zaprezentować.


A tu moje gniotki z bliska :)


A swoją droga dziewczyny moje kochane tworzące karteczki,
stale oglądając Wasze piękne prace
chyba zaraziłyście mnie swoją pasją, bo zaczynam i ja się w to wciągać :)
Tylko gdzie ja podzieje kolejne przybory i "przydasie" ? :)
hi hi jakiś kącik znajdzie się, jakoś ;)

A karteczkę zgłaszam do wyzwania.


Miłego dzionka Wam życzę :)
Buziaczki, Aga


34 komentarze:

  1. Karteczka śliczna, Aguś!
    Fajnie, że się zaraziłaś, bo świetnie Ci to wychodzi :)
    Ja też coraz bardziej wciągam się w karteczkowanie, więc następny post będzie na bogato ;)
    Miłego niedzielnego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, teraz Twoje wspaniałe kwiaty otrzymały godną oprawę. Karteczka piękna i trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniu.
    Oj, z przechowywaniem przydasi chyba każda z nas ma problem:)
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko piękna karteczka ze ślicznymi kwiatuszkami.Na razie nie miałam okazji nic robić z tego foamiranu,ale widząć co dziewczyny tworzą to zdaje się superowski materiał .Tylko czy zdolności moje by wystarczyły ?Jak to mówią nie spróbujesz to się nie dowiesz.Pewnie kiedyś to nastąpi ,na razie zostaję przy podziwianiu u innych.
    Pozdrawiam serdecznie i niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartkowanie jest zaraźliwe i można się uzależnić - tak było i ze mną. Ale to też wspaniała, kreatywna zabawa. Na przydasie na pewno znajdziesz jakiś kącik.
    Dzisiejsza karteczka jest przeurocza a kwiaty bardzo oryginalne. Z ciekawością czekam na kolejne kartki. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko do kartek też masz talent coś o tym wiem. I Twoja dzisiejsza kartka jest tego potwierdzeniem. Kartki gniotki super i w ogóle cała kompozycja. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka Agnieszko! Kwiatuszki wyglądają wspaniale - pewnie skorzystam z twojego tutka, by je wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu i cieszę się, że tutorial może się przydać :)

      Usuń
  7. Musisz tworzyć więcej kartek, ponieważ naprawdę masz do tego talent :)Ta dzisiejsza podoba mi się strasznie, a kwiatuszki na niej prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Będę, będę tworzyć :) bo zajęcie muszę przyznać, bardzo wciągające :)

      Usuń
  8. Piękna kartka masz w sobie potencjał 💐 a miejsce na przydasie- hmmm zawsze gdzieś się upcha😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde rękodzieło ma to coś, że im więcej tworzysz tym szybciej się uczysz. Tobie kartkowanie wychodzi super. Działaj dalej, warto. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Kwiatki wspaniałe! Pozdrawiam serdecznie -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka. Kwiatuszki gnieciuszki eleganckie, więc zakasuj rękawy i bierz się za następne. Przydasie zawsze gdzieś upchasz, miejsce się znajdzie.)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko! Karteczka jest bardzo ładna, A kwiatki ślicznie się prezentują - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, świetna karteczka i do tego kwiatuszki własnej roboty, bardzo podobają mi się Twoje karteczki!!! Gorąco pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna. Gdzie szukasz takich wyzwan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Aniu wpisz w internie craft zabawy i tam wyskoczy strona ze wszystkimi wyzwaniami na każdy dzień ze wszystkich lub prawie wszystkich blogów :)

      Usuń
  15. no i wyszło przepięknie!!! trzymam kciuki! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe sie prezentują te kwiatki na karteczce. Kartkowanie wciąga 😉 Jakiś kartonik i kącik znajdziesz dla swoich przydasi 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna! kwiatki wyglądają ciekawie, może i ja się pokuszę o zrobienie takich

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszła, bardzo ładna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna kartka a kwiatki cudowne :) aż żal by było nie zrobić miejsca dla kolejnych przydasi, skoro takie piękne dzieła powstają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale mnie nakusiłaś na te kwiatki, ze dzis zamowilam kilka kolorów pianki :)a przy okazji zapraszam do mnie www.pasjevioli.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna kartka z kwiatowym motywem :)
    To muszę Ci wypleść koszyk na" przydasie " :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawdę :)))) byłoby cudownie :))) :*

      Usuń
    2. Okrągły ten koszyk ma być czy kwadratowy :) Najlepiej odezwij się ma maila :)

      Usuń
    3. Bardzo ładne te kwiatki są na kartce :)
      Ja uczę się robić kwiatki z krepiny ( czasami podpowiada mi coś mama )

      Usuń
  23. Gniotki fantastycznie i naturalnie bardzo wyglądają! A na nowe zabawki miejsce się znajdzie, no jakże!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga