Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

wtorek, 6 września 2016

Ślubna kartka

Witajcie :)

Niedawno moja mama wkręciła mnie w zrobienie kartki ślubnej.
Powiedziała sąsiadce, która idzie na uroczystość zaślubin, że ja jej zrobię.
To nie jest moja mocna strona, ale skoro już zostałam wkręcona, 
to postanowiłam, że coś wykombinuje.
Jak nie wyjdzie lub nie będzie się podobać zawsze można kupić, a ja sobie poćwiczę.
Może kiedyś z którejś będę zadowolona, ale tak naprawdę zadowolona :)


Kwiatki są z pianki, moje pierwsze :)

Głupio się może przyznać, 
ale co to foamiran dowiedziałam się z bloga Beatki - Handmade by Ranya.
A jak zobaczyłam te róże to wiedziałam, że kiedyś kupię tą piankę i zobaczę jak to się robi.
I powiem Wam, że to wcale nie takie proste,
ale generalnie materiał bardzo mi się podoba.
Teraz tylko zostało próbować, próbować i jeszcze raz próbować :)

Pozdrawiam serdecznie :)
Aga

33 komentarze:

  1. Aga, kartka wyszła Ci świetnie!
    Podziwiam własnoręczne kwiatki.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) a kwiatki z tej pianki to super sprawa i będę kombinować z następnymi :) buziaczki :)

      Usuń
    2. Widzisz Agnieszko jak dobrze mieć taką super mamę,która wkopuje Cię w robienie kartki bo miałaś okazję poćwiczyć coś nowego. Nie znam zupełnie forniru i podziwiam Twoje kwiaty bardzo ładnie zdobią ślubną kartkę. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    3. Dziękuję Marzenko :) miałam okazję poćwiczyć, ale i małego stresa czy się spodoba. Jednak kartka została zaakceptowana i poleciała do młodej pary :) buziaki :)

      Usuń
  2. delikatna, nieprzesadzona, w pięknych, stonowanych kolorach - jesteś mistrzynią dobrego smaku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko! Karteczka jest Urocza, A te kwiatki Są piękne i eleganckie - Pozdrawiam Cię Goraco

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz, że nie jest to Twoha mocna strona, a wygląda mega profesjonalnie :-) gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) czytając, normalne uśmiech mam od ucha do ucha :)

      Usuń
  5. Cudne są te piankowe kwiatki ! Nie mogę swojej pianki doczekać :) Piękna Karteczka :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) a ja się nie mogę doczekać Twoich prac z tej pianki :) buziaki :)

      Usuń
  6. Agnieszko, mi się Twoja karteczka bardzo podoba :)
    Świetnie, że Cię wkręcono ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszły kwiatuszki, czyli pierwsze koty za płoty :)
    Ja również pracuję już z pianką, pomalutku cosik tam wychodzi :)
    Karteczka bardzo ładna, jest taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) więc czekam na Twoje prace z tą pianką :)

      Usuń
  8. Piekna karteczka. Kwiatuszki wygladaja jak zywe

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka ci wyszła, jesteś artystką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbuj, próbuj! Niedługo będziesz robić takie cuda, że w głowie się poprzewraca :) Kartka wyszła bardzo gustowna, śliczna i w sam raz. Podziwiam bo ja do kartek za grosz cierpliwości nie mam. To ja moją mamę wkręcam w rzeczy do zrobienia :D Ale robi taaakie cudeńka, że nie czuję się winna. Twoja mama pewnie też nie. Toż to największa forma pochlebstwa :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, bardzo miło mi się zrobiło :) na pewno będę dalej próbować. A pokaż czasami mamy prace. Bardzo mnie zaciekawiłaś nimi :) Mojej mamie wszystko się podoba co zrobię, jest z tych osób co woli robione niż gotowe, kupne :)
      Buziaki :)

      Usuń
  11. Już nie narzekaj tak bardzo, kartka fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och te mamy. One zawsze chcą dobrze. I dobrze, ze czasami im sie to udaje 😀 Bo kartka wyszła ok 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka piękna, a kwiatuszku cudowne, czekam na kolejne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka ładnie się prezentuje, a kwiatuszki świetne. Ja też mam zamiar poćwiczyć działanie z foamiranem. Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) polecam, pianka jest naprawdę fajnym materiałem do pracy. Pozdrowienia cieplutkie przesyłam:)

      Usuń
  15. Karteczka piękna!:) Kwiatki wyszły Ci świetnie:) Kupiłam sobie tą piankę w lipcu i dopiero kilka dni temu zaczęłam coś z niej próbować ale ciężko mi idzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiniu bardzo dziękuję :) ja też dopiero stawiam pierwsze kroki, ale musimy próbować, a będzie lepiej :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga