Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

sobota, 17 września 2016

Kwiatki z foamiranu - tutorial

Witajcie :)

Przygotowałam dla Was tutorial na bardzo proste kwiatki z foamiranu,
które można wykorzystać do kartek i nie tylko.
Nie mam żadnych dziurkaczy na kwiatki tzn. jeden,
ale nie wiem dlaczego rwie mi tą piankę, zamiast wycinać, pewnie tępy.
Kombinowałam, więc inaczej i wyszły takie:


Jeśli Wam się podobają to zapraszam do zerknięcia na tutorial.

BĘDĄ POTRZEBNE:

- pianka
- nożyczki
- kredki - pastele olejne
- kieliszek lub szablon o średnicy 3-3,5 cm
- pręciki
- klej


Wycinamy kwadraciki i odciskamy kieliszkiem kształt.
Lub po prostu z szablonu wycinamy kółka.




Następnie kolorujemy kredkami.
Ja użyłam dwóch kolorów - brązowego i pomarańczowego.
Nie trzeba dokładnie, bo i tak kolory się połączą.


Nasze pokolorowane kołeczka składamy na pół, jeszcze raz na pół i jeszcze raz pół.
A potem rolujemy, miętolimy w palcach, 
aż powstanie coś podobnego do kwiatka jak niżej.


Identycznie postępujemy z drugim kółkiem.


Kiedy już mamy nasze zmiętolone płatki gotowe, wkładamy jeden w drugi, wyrównujemy, delikatnie rozciągamy i znów miętolimy całe bądź tylko końcówki.


Nasz kwiatek prawie gotowy.


Teraz pozostaje tylko włożyć pręciki i  skleić.


KWIATKI GNIOTKI - GOTOWE !


Oczywiście kwiatki kombinowane są przeze mnie metodą prób i błędów, 
ale chyba nieźle się prezentują jak na osobę co dopiero dorwała się do foamiranu :)

Jutro pokażę karteczkę z tymi kwiatkami.

Aha, i wybaczcie mi proszę jakieś niedociągnięcia, ale to mój pierwszy tutorial :)

Moje gniotki zgłaszam na wyzwanie DIY - zrób to sam.



Buziaki :)
Aga

43 komentarze:

  1. Agnieszko, dziękuję za czytelny i przydatny kursik. Piękne te kwiaty potworzyłaś.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER! Wspaniały tutorial, bardzo dziękuję że podzieliłaś się nim z nami.
    A kwiatuszki wyglądają uroczo. Uwielbiam takie ręcznie wykonane kwiatuszki.
    Pozdrawiam w imieniu całego zespołu DIY.
    Majalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! pewnie skorzystam, bo teraz troszkę robię kwiatuszki inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko! Kwiatki Ślicznie Ci wyszły, I dziękuję za kursik - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu, są trochę inne, ale pomyślałam, że może komuś się spodobają. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Dziękuję za świetny kursik! Kwiatki wychodzą bardzo fajnie:) Muszę spróbować, bo mi dziurkacz też szarpie piankę.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie też szarpie, wyciągnąć z dziurkacza później nie mogłam, a i pianka się rwała. Pozdrowienia cieplutkie przesyłam

      Usuń
  6. Super kursik, kwiatuszki śliczniutkie. Agnieszko pozdrawiam Cię serdecznie i oczywiście powodzenia w wyzwaniu ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowww Kochana jak dobrze że tu wpadłam! Nawet nie zdajesz sobie sprawy z mojej radości po przeczytaniu posta!! Wielkie dzięki!!! Na pewno skorzystam bo jestem w tym temacie ciemna jak tabaka! Ściskam mocno i dobrej niedzieli ❤ a kwiatuszki mnie oczarowały ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że Ci się przyda :) i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne kwiatki i super tutek, Agnieszko :)
    Dla mnie to na razie czarna magia, ale z pewnością za jakiś czas się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziękuję bardzo i konieczne się skuś, bo ta pianka jest naprawdę super :)

      Usuń
  9. super tutek!!! a kwiatki wyszły przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt wyśmienity!, a tutek mówi: jakie to proste, spróbuj:) I koze nawet się skuszę w przypływie determinacji twórczej:-) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, skuś się, skuś. Ta pianka jest fantastyczna :)

      Usuń
  11. Ciekawe kwiatki, fajny tutek 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite jak wyczarowałaś te kwiatki ze zwykłych kółeczek :) Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne kwiatki , może sama spróbuję :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, tylko uwaga, ona wciąga, ja już tej pianki nie opuszczę :D

      Usuń
  14. Super kursik - ja napewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny tutorial musze koniecznie zakupic foarmian, a co do dziurkaczy jak sie stepiły to moźna je naostrzyc dziurkując folie aluminiową, najlepiej ciut grubsza, potem kropelke oleju wytrzec podziurkowac papier, zeby wchloneło tłuszcz i na dluzszy czas beda ostre spróbuj działa, pani w sklepie mi doradziła :). pieknie tu u Ciebie bede zaglądac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu za miłe słowa i poświęcony czas. Cieszę się, że Ci się u mnie spodobało. A co do rady, bardzo dziękuję, skorzystam z niej na pewno i to dość szybko :) pozdrowienia cieplutkie przesyłam :)

      Usuń
  16. Dobry początek z foamiranem! Uważaj bo wciąga;-) Dziękujemy za udział w linkowym party D.I.Y.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Myślę, że już go nie opuszczę :D

      Usuń
  17. świetnie wyszły :) i fajny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy i jasny tutek. Muszę kiedyś wypróbować. Bardzo ładnie wyszły te kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kwiatki, dobrze zrobiona instrukcja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga