Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

środa, 14 września 2016

Kartka urodzinowa i miła niespodzianka od mojego M.

Witajcie :)

W poniedziałek spotkała mnie bardzo miła niespodzianka.
Otóż, zadzwonił do mnie mąż, powiedzieć, że kurier już jedzie do nas,
żebym paczkę odebrała, bo coś tam sobie zamówił.
Odebrałam.
Otworzyłam.
A w środku znajdowała się gilotyna fiskarsa !
Taka jaką chciałam :)
Byłam w totalnym szoku z uśmiechem od ucha do ucha :)

I w taki sposób zaskoczył mnie mój mężuś,
robiąc mi niesamowicie cudowną niespodziankę :)

Oczywiście od razu musiałam ją wypróbować.
Zabrałam się do pracy i powstała taka oto karteczka.


Jak Wam się podoba?
Osobiście uważam, że chyba najładniejsza jaką zrobiłam do tej pory :)


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Kartkowe ABC.


I jeszcze na wyzwanie w Craft Style.



Buziaki
Aga

57 komentarzy:

  1. Agnieszko! Piękną Niespodziankę Twój Mąż Ci zrobił, A karteczka jest Urocza - pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalną niespodziankę miałaś😆
    Kartka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała niespodzianka, oby więcej takich. No i świetna karteczka od razu powstała 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tino :) raz na jakiś czas robi mi takie niespodzianki, ale teraz najbardziej cieszą mnie takie przydasie, więc chyba przestawia się z biżuterii na rzeczy do rękodzieła :)

      Usuń
  4. Agnieszko super niespodzianka. Twój M wie co lubisz. A kartka bardzo ładna. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jakiś czas temu pokazywałam mu gilotynę, ale sama do końca nie byłam zdecydowana czy na pewno ją chcę, bo kartki robię raz na jakiś czas, więc na tyle to i nożyczki starczą, więc mnie wyręczył w myśleniu :) buziaki :)

      Usuń
  5. przepiekna kartka:)! pozdrawiam cieplo:), malwinku DT Craft Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) pozdrowienia przesyłam cieplutkie :)

      Usuń
  6. Aga, urocza karteczka!
    To się Mąż świetnie spisał :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :)
      spisał się, spisał :)
      Buziaki :)

      Usuń
  7. Urocza karteczka:) W imieniu DT Miszmasz papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:) A gilotynki gratuluję, ja też od kilku tygodni jestem szczęśliwą i zadowoloną posiadaczką fiskarsowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kompozycja Agnieszko, karteczka jest śliczna i efektowna. Masz kochanego męża, że zrobił Ci taką niespodziankę. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) prawda, kochany jest :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Agnieszko, masz wspaniałego męża i cudownie, ze wspiera Cię w Twojej pasji. Kartka z użyciem nowej gilotyny po prostu zachwyca. ja mam trymer Fiskarsa:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) tak, tak, wspaniały i faktycznie wspiera mnie bardzo, a to ważne :)
      Co do gilotyny to pewnie taka sama jaką i Ty posiadasz, tylko w nazwie jest napisane albo trymer albo gilotyna, zależy w którym sklepie, w każdym razie taka suwakowa, więc myślę, że prawidłowa nazwa to trymer :) buziaki :)

      Usuń
    2. Hi, hi, to faktycznie mamy takie same:)

      Usuń
    3. Na pewno :) tylko ja gapa z tym nazewnictwem, bo faktycznie gilotyna trochę inaczej wygląda hihi :) buźka

      Usuń
  10. Kateczka jest sueper. Ale mialas niespodzianke

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to nie bardzo wiem do czego ta maszyna, ale kartka prześliczna, a taki M. to skarb:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) gilotynka równiusieńko ucina karteczki, co przy moim "pypciu" na oku bardzo się przyda :) a M. to faktycznie skarb. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Mąż na 6 (bo taki, co wie, czego potrzebujemy i nam jeszcze robi prezenty tego rodzaju, to skarb prawdziwy!!!) i kartka również na 6 (bo na pewno wykonana z niesamowitą radością, po otrzymaniu prezentu)!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :) spisał się, spisał na 6 :) co prawda wiedział jaką oglądałam przez internet, pokazywalam mu, ale nie byłam do końca pewna czy chcę, czy mi się przyda, więc mnie wyręczył :)

      Usuń
  13. Rewelacyjna niespodzianka, gdyby mój coś takiego zrobił to bym go chyba na rękach nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, niesamowita :) trzeba męża trochę wciągnąć w prace, pokazywać. Mój też jeszcze nie bardzo orientuję się w tym, co by mi się przydało, ale akurat o gilotynie mówiłam niedawno, pokazałam i pewnie to poskutkowało :)

      Usuń
  14. śliczna karteczka, cudowna historia :), dziękuję za udział w wyzwaniu CraftStyle pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w wyzwaniu KartkoweABC :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka jest cudowna! :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że do mnie zajrzałaś :) zaraz lecę do Ciebie :) buziaki :)

      Usuń
  17. Taka niespodzianka od męża to ja rozumiem :) :) :). Powstała piękna rzecz, ja się pomalutku przymierzam do karteczek. Pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Violu :) chętnie pooglądam Twoje karteczki :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  18. Piękna karteczka. Dziękuje za udział w Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie mieć takiego męża :) a karta jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna kartka! Wspaniałą niespodziankę Ci mąż zrobił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kiniu :) wspaniała i oby częściej takie :)

      Usuń
  21. Agnieszko karteczka jest cudowna, bardzo mi się podoba !!! A Twój mąż spisał się na 6. Życzę powodzenia w wyzwaniu i cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniu :) i ja również pozdrawiam Cię cieplutko :)

      Usuń
  22. Pozdrowienia dla Ciebie i wzorcowego męża!! Karteczka przeurocza, ściskam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu i w imieniu męża również. Pozdrawiamy cieplutko :)

      Usuń
  23. Śliczna kartka;) Taki mąż to skarb, wie o czym marzy żona;) Zazdroszczę takiej gilotyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) troszkę mu podpowiadam, tzn. oglądam, pokazuję, On słucha, oglada i koduje :D a potem... hihi prezencik :)

      Usuń
  24. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga