Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

środa, 24 sierpnia 2016

Prościutkie zakładeczki i niespodzianka

 Witajcie :)

Dziś tak szybciutko pokaże proste zakładeczki uszyte w parę minut.
A że wczoraj mieliśmy gości, to już się rozeszły. 
Na szczęście zdążyłam wcześniej pstryknąć zdjęcia :)



W jednej wykorzystałam kwiatki od babci z tego wpisu.


I jeszcze chciałam się pochwalić :)
Jakiś czas temu wzięłam udział i wygrałam rocznicową rozdawajkę u Ani, 
prowadzącej bloga Sznurki Ani.
Po powrocie z wakacji do domu, czekała na mnie taka oto niespodzianka :)


Do wygrania była serwetka w wybranym przez siebie kolorze.
Ja wybrałam klasyczną - białą.


Aniu ślicznie Ci dziękuję.
Prezent dla mnie bardzo cenny, bo ja niestety nie umiem takich rzeczy tworzyć,
ale lubię i podziwiam :)
Jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziękuję :)


I na dziś już kończę. 
Pozdrawiam cieplutko.
Aga.



32 komentarze:

  1. Agnieszko, gratuluję wygranej - serwetka naprawdę piękna.
    A zakładki choć proste, to skradły moje serce, szczególnie ta z babcinymi kwiatkami. Choć i z koronką piękna (bardzo lubię grube koronki).
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Mi też ta z kwiatkami bardziej przypadła do gustu :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. zakładki bardzo ładne, gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! Zakładki wyglądają super, nie dziw, że się szybko rozeszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) będę musiała znowu uszyć, bo jak to się mówi: "szewc bez butów chodzi" :)

      Usuń
  4. Aguś gratki z całego serducha.
    Zakładki wyszły piękne w swojej prostocie :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki!
    Uwielbiam połączenie naturalnych tkanin z koronką.
    Ładna serwetka do Ciebie trafiła, Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) ja też to połączenie lubię i dlatego często u mnie goszczą te materiały :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne zakładki i miła wygrana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne te zakładeczki! Gratuluję wygranej i cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładeczki! Piękna serwetka stała się Twoją Agnieszko :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu :) rzeczywiście serwetka jest naprawdę piękna i do tego moja z czego bardzo się cieszę, bo sama bym takiej nie zrobiła :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Agnieszko! zakładeczki może proste ale są piękne ,szczególnie ta z różyczkami. A Serwetkę piękną dostałaś - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu :) mi też ta z kwiatkami bardziej się podoba :) pozdrowienia cieplutkie przesyłam :)

      Usuń
  10. Śliczniutkie zakładki, dla mnie ta z koronką zwłaszcza :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zakładki, bardzo podoba mi się ta z kwiatkami. Ta druga nie wiedzieć czemu przypomina mi trochę piórniczek do szkoły. :)
    Gratuluję wygranej! Serwetka jest fantastyczna :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo :) Ja też wolę tą z kwiatkami. A wiesz, że to całkiem fajny pomysł na piórnik? W sumie to idealny dla mnie, bo uwielbiam te bawełniane tkaniny i koronki :) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  12. Cudne i Twoje zakładeczki i serwetka, którą dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne zakładki 😃 Super serwetka. Gratuluje wygranej 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie proste a takie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga sliczne zakladeczki. Ta z koronka rzeczywiscie wyglada jak piórniczek, albo fajne by wygladaly w nim szydelka. A co do serwetki nie ma za co.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) chyba muszę pomyśleć nad takim piórniczkiem. W sumie to takiego swojego nie mam, a tego typu będzie zdecydowanie pod mój gust :) a za serwetkę jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. Już w użyciu jest :)

      Usuń
  16. Gratuluję wygranej! A zakładeczki przepiękne! :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga