Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

piątek, 10 czerwca 2016

Obrazek w stylu shabby chic

Witajcie :)

Lubię drewno, koronki, tasiemki, surową bawełnę.
Ale zacznę tak.

Pamiętacie może własnoręcznie zrobione ogrodzenie? KLIK
Ponieważ rodzice w tamtym czasie mieli generalny remont domu,
całkowicie powstał nowy dach, nowy wieniec itp,
zostało więc sporo zdrowego drewna, które postanowiłam wykorzystać.
Zresztą jeszcze troszkę jest :)
Powstał wtedy właśnie ten płot i dwa obrazki.
Pierwszy, który zabaczycie jest u mnie, drugi zrobiłam dla mamy, 
więc przy okazji zrobię zdjęcia i pokażę.
Zwalane też było całe piętro.
Wiecie ile było cegieł? Już miałam pomysł żeby zrobić grilla,
ale cóż, nie miałam gdzie tego trzymać,
a tata nie chciał śmietnika robić z ogródka, więc wywieźli :(
Tyle pomysłów uciekło.
Ale do rzeczy.
Lubię drewno, koronki, tasiemki, sznurki, bawełnę, metal, druciki, guziczki itp.
Postanowiłam to połączyć w całość, choć do tego pomysłu zainspirowała mnie Małgosia, 
która prowadzi bloga Maciejkowe zacisze, a dokładnie te wpisy: KLIK ; KLIK ; KLIK ; KLIK.
Małgosia zrobiła piękne prace w stylu eko.
Tak przy okazji - uwielbiam takie rzeczy.
 Ja biorąc przykład, stwierdziłam,
że takie połączenie koronek, sznurków może również ciekawie wyglądać na drewnie.
I oto co wyszło :)


Obrazek jest zrobiony na grubej desce.
Wszystkie elementy przyklejone klejem na gorąco.
Jeszcze wtedy nie miałam maszyny, bo teraz pewne rzeczy bym przyszyła.

Materiały wykorzystane:
materiał koronkowy, kiedyś kupiony na bluzkę;
koronka bawełniana;
koraliki;
tasiemki;
sznurek bawełniany;
bandaż;
papier - ciut widać spod zdjęcia;
kwiatki papierowe, maźnięte patyną - sama robiłam;
zdjęcie dziewczynki - wykorzystuje w decoupagu;
i serwetka szydełkowa z czasów kiedy byłam jeszcze dzieckiem - zakoszona oczywiście mamie :)

Zapraszam do oglądania :)




Kilka szczegółów :)






I jak Wam się podoba?


Pracę zgłaszam na wyzwania:







Chciałam się jeszcze z Wami podzielić taką stroną
w której wypisane są chyba wszystkie wyzwania i wyniki w danym dniu.
Nie wiem czy znacie, bo ja nie znałam takowej, więc dzielę się odkryciem :)

Miłego weekendu Wam życzę ;)
Aga

53 komentarze:

  1. Zdolniacha z Ciebie, Agnieszko!
    Wspaniały efekt uzyskałaś łącząc te różne elementy w całość :)
    Podziwiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny obrazek!!! Przepiękna kompozycja i kolorystyka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Wspaniale to wszystko połączyłaś w całość, a już najbardziej podoba mi się ta "serwetka zakoszona mamie", która oczywiście nie miała Ci tego za złe. Oby więcej takich twórczych dzieł powstało.
    Pozdrawiam Aguś.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Cieszę się, że Ci się podoba. Mama oczywiście nie miała mi za złe, a do drugiego obrazka już sama szperała i szukała drugiej :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  4. obrazkiem się zachwyciłam, moje klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obrazek! Czuję się zaszczycona :) i wyróżniona - dziękuję! Takie prace są niezwykłe i cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i miło mi, że mnie odwiedziłaś. Twoje prace były dla mnie inspiracją. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Przeuroczo wyszło, bajkowo i bardzo romantycznie< dobrego weekendu i dużo twórczych pomysłów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek, wszystko do siebie idealnie pasuje :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kłaniam się nisko Autorce i jej Dziełu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję :) Bardzo mi miło, że mój wymysł tak Ci się spodobał :) Ale mnie też :) Z tego obrazka i tego drugiego jestem naprawdę dumna. To chyba jedyne prace do których nie mam żadnych "ale" :)

      Usuń
  9. Pięknie połączyłaś elementy, kocham takie kolory. Super!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały Vintage klimat ! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa praca :) Uwielbiam koronki - szczególnie w pracach vintage :D
    Dziękuje za udział w Wyzwaniu RKS
    "Retromania 16". Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tą dziewczynkę i takie prace :) Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny obrazek. Podobają mi się bardzo takie klimaty :)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaa... piękny obrazek :) Podobają mi się te koronki, utrzymują klimat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak romantycznie i klimatycznie. Bawełniane koronki i stonowane kolory to uroczy mix.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentuje ten obrazeczek. Koronki zawsze dodają wszelkim dziełom szczególnego klimatu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też tak uważam Bogusiu i dlatego uwielbiam koronki :)

      Usuń
  17. Agnieszko śliczny klimatyczny obrazek. Eko dodatkami dodały tylko uroku.
    Dziś otrzymałam Twoją przesyłkę wszystko mi się bardzo podoba i bardzo mnie zaskoczyłaś nie spodziewałam się. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziękuję :) a co do przesyłki, mam nadzieję, że trafiłam choć troszkę w Twój gust :)

      Usuń
  18. Świetnie wszystko poskładałaś:) a z cegieł można byłoby pokombinować, szkoda 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj można by było z cegieł pokombinować. Wiesz jak żałuję, tym bardziej, że nadal pomysły mam w głowie nie zrealizowane :)

      Usuń
  19. Obrazek "klimatyczny" gratuluję pomysłu i precyzyjnego wykonania

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawie Ci to wyszło, super vintage'owy obrazek. piękne różyczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a różyczki też wydają mi się piękne, ale roboty było z nimi sporo :)

      Usuń
  21. Ten obrazek skradł moje serce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj wyszło wyszło! też lubię taki vintage klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna - taka romantyczna :))))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super oprawa obrazka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga