Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

czwartek, 19 maja 2016

Poszewka na guziki

Witajcie :)

Pracowity mam ten miesiąc ;)
Kilka rzeczy już zrobionych,
kilka już wykrojonych i wystarczy pozszywać.

A jeszcze została do zrobienia praca na zabawę
Kartka na Dzień Matki u Bogusi :)

I oczywiście praca marchewkowa
na Cykliczne kolorki u Danusi :)

Kilka dni temu zakupiłam sobie stopkę do przyszywania guzików.
Oczywiście musiałam ją przetestować, 
a przy okazji użyłam też pierwszy raz stopki do obszywania dziurek. 
Z tej drugiej jestem bardzo zadowolona, 
a co do pierwszej, to według mnie, spokojnie można się bez niej obejść.

Tkanina trochę przeleżała w szafie u babci,
aż w końcu wpadła w moje ręce i się doczekała :)
Zostało jej jeszcze sporo, więc pewnie kolejne poszewki powstaną do kompletu :)

Użyłam jej też jako podszewki do mojej pierwszej kosmetyczki :)



Jak na pierwszy raz, to jestem z siebie zadowolona :)

Prace zgłaszam na majowe Wspólne uwalnianie tkanin :)


A dalej...



Bez, który tak uwielbiam.
 Rośnie w ogrodzie u mamy :)

Pozdrawiam serdecznie :)

26 komentarzy:

  1. Agnieszko widzę już pełna profeska ;), pozdrawiam, moja maszyna skiepszczona, nie wiem kiedy będzie naprawiona, a tym bardziej kiedy nowa ://. Buziolki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, szkoda. Gdyby coś się stało z moją maszyną... aż nie chcę myśleć, teraz już bym nie potrafiła tak już bez niej :) choć moje szycie jest bardzo prościutkie to i tak daje mi niesamowicie dużo satysfakcji.

      Usuń
  2. Śliczna podusia!
    Fajnie kupować i próbować nowych rzeczy, prawda?
    U mnie też mnóstwo majowego kwiecia - jest cudnie :)
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, uwielbiam zakupy :) a teraz zamiast ciuchów to wolę gadżety do szycia i tkaninki :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Świetna poduszka! A i zdjęcia również bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza podusia, świetnie sobie radzisz z szyciem Agnieszko.
    Bez też lubię, szczególnie jego zapach. U nas też już kwitnie!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, staram się utrwalać to co załapałam i próbować nowych rzeczy, a przy tym mam wielką frajdę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fajna poducha, tkanina bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a tkaninka też mi się bardzo podoba, jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że będzie moja :))

      Usuń
  6. Piękna kwiatowa tkanina:)
    Uwielbiam bez. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tkanina i mnie się bardzo podoba. Zostało mi jej trochę, więc do czegoś jeszcze wykorzystam :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Fajna poducha! i dołączam do koleżanek - świetny wzór tkaniny>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo lubię bzy i tkaniny w kwiatowe motywy. Poduszka jest śliczna.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Świetna ta poduszka! Motywujesz mnie do przeproszenia się z maszyną i dzięki Tobie odkryłam kolejną motywację czyli akcję uwalniania tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się z tego cieszę. Tworzysz prześliczne koszyczki, więc i uszytki będą cudne. Chciałabym je zobaczyć. A akcja bardzo fajna i motywująca, by w końcu w szafie troszkę luźniej się zrobiło :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Dobrze jest uwolnić tkaniny z szafy i stworzyć coś fajnego. Udana podusia. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Alu, masz rację :) a że jeszcze sporo mam takich materiałów, nie tylko od kogoś, więc zakupu nowych nie planuję przez najbliższe pół roku albo i więcej :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga