Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

piątek, 6 maja 2016

Ochraniacze na pasy do wózka

Witajcie :)

Na dworzu jest piękna pogoda, więc zamierzamy wykorzystać ją na maksa. Dlatego szybciutko pokaże i zmykam na słoneczko z maluchami :)
Wczoraj wieczorkiem uszyłam ochraniacze na pasy do wózka.
Wykonane są z bawełny, w środku watolina.
Przydadzą się na dłuższe spacery, lecę przetestować :)




Uszytek zgłaszam do majowego Link Party



Pozdrawiam, Aga :)

PS.
Znalazłam świetnego tutka, więc gdyby ktoś chciał uszyć takie ochraniacze to zapraszam do Ani, która prowadzi bloga Mama mi szyje, a bardzo dokładny i czytelny tutorial znajdziecie tu - KLIK.


50 komentarzy:

  1. Bardzo przydatna rzecz..... dopóki dziecię nie odkryje, że toto się odpina i można wyrzucać, a mamusia podniesie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha tak to prawda, dzieci są cwane :) i jak to odkryje, to na pewno tak będzie :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super pomysł i zgadzam się z Elą K. do czasu, gdy dziecko będzie " cwańsze" od mamusi.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zdecydowanie się zgadzam z Tobą i Elą :) chociaż mam cichą nadzieję, że posłużą trochę bez zdejmowania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Sliczne i napewno beda bardzo przydatne. Latwe do zdejmowania, a jest to rzecz ktora wymaga czestego czyszczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak zaczną lądować na ziemi to rzepy są idealnym rozwiązaniem.

      Usuń
  4. Fajna sprawa - takie ochraniacze będą się świetnie prezentować w wózku. Teraz piękna pogoda to z pewnością będziecie dużo spacerować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będę nieskromna :) ale faktycznie ładnie się prezentują w wózku :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna tkanina ;) lubię praktyczne uszytki,sama radość tworzenia! Na pewno świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna tkanina ;) lubię praktyczne uszytki,sama radość tworzenia! Na pewno świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pasy, na pewno przydatne a i łatwo zdjąć i wyprać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) przydają się zwłaszcza, że teraz piękna pogoda, a rzep jest dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
  8. Ładnie wykonane i praktyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety te farbki, którymi malowałam po kilku praniach zeszły z tego materiału trochę i musiałam poprawiać. Ale myślę, że to głównie wina splotu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam właśnie ciekawa jak to jest z tymi farbkami do tkanin, dziękuję :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne ochraniacze i bardzo praktyczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te ochraniacze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo praktyczny drobiazg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, praktyczny, a do tego bardzo prosty do szycia.

      Usuń
  13. Très astucieux !
    Merci pour la visite et bonne soirée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sprawa takie ochraniacze! :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy pomysł:) i piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł niestety nie mój. Na allegro takie widziałam za około 20 zł, więc postanowiłam uszyć sama :)

      Usuń
  17. Bardzo fajne i do tego estetyczne i jakie praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne lubię marynistyczny styl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię takie projekty - praktyczne, proste, łatwe w wykonaniu i przede wszystkim ułatwiają nam życie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tkaninki przepiękne,takie klimaty lubię,a ochraniacze zawsze się przydają,super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi się podobają tkaninki i ten styl, a do tego idealnie pasujący dla chłopca :)

      Usuń
  21. Na pewno super prezentują się w wózku:) Bardzo fajne i praktyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że świetnie się prezentują :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  22. Ślicznie ! Uwielbia Marynistyczny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi takie od dawna ratują życie w samochodzie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz właśnie do samochodu dla starszego synka będę chciała uszyć, ale o sobie nie pomyślałam :) a faktycznie to świetny pomysł, bo stale gdzieś tam mnie coś uwiera :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga