Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

wtorek, 24 maja 2016

Manekin

Witajcie ;)

W końcu nadszedł czas i na moją pracę marchewkową.

Pomysłów miałam kilka,
jednak ostatecznie wybrałam mini manekina.

Będzie mi służył jako ozdoba i igielnik w jednym :)

Kolor marchewkowy lubię, ale w wersji bardziej przytłumionej.
W mojej szafie znajdzie się kilka bluzek i dodatków w tym kolorze.
A marchewki uwielbiamy i zjadamy w każdej postaci.

Zapraszam do obejrzenia manekina/igielnika.


Stojak zrobiłam z uciętego kołeczka i listewki.


Kolor kapelusika był słomiany, ale przemalowałam go na biało :)
Dodałam też perełki dla ozdoby, bo tak jakoś pusto było :)
Może później jakąś kieckę doszyję :)


A tu tył manekina. Do kapelusika dołożyłam koralik.

Mam nadzieję, że zadanie będzie zaliczone, bo mało jest w mojej pracy koloru zielonego. 

 i na koniec banerek zabawy.

Pozdrawiam serdecznie :)
Agnieszka

65 komentarzy:

  1. jest super , no i marchewkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę igielnik pełen gracji :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa, dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  3. Agnieszko świetnie wyszedł Twój manekin. Dodanie kapelusza i kilku perełek to był strzał w dziesiątkę. Teraz to nie tylko igielnik, ale i piękna ozdoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko. Też tak uważam, bez tych dodatków wydawał mi się taki nijaki. pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł, Agnieszko!
    Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny manekino-igielnik :D Z tym kapelusikiem wygląda wspaniale.
    Bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci wyszedł ten manekin :) A kapelusz dodaje mu szyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Emilio :) Faktycznie ten kapelusik to był dobry pomysł :)

      Usuń
  7. Fajny igielnik bardzo elegancki, kapelusik dodaje szyku. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancja Francja ten twój manekin;) Gustowne dodatki, a kapelusik podkreślił jego wytworność !! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję za tak miłe słowa i odwiedziny :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Przepiękny, marchewkowy manekin, gratuluję pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny manekin, fajna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonały pomysł! Ja jeszcze myślę co by tu zmajstrować marchewkowego. Przesyłam pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zeszło z tym kolorkiem, bo chciałam uszyć coś praktycznego, a nie tylko na zabawę :) pozdrowionka :)

      Usuń
  12. Uwielbiam Manekinki, super wybrnełaś z wyzwania :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu. Cieszę się, że tak uważasz :)

      Usuń
  13. Manekin świetny. Tyle ozdóbek na niego włożyłaś, że szkoda by było igiełki lub szpilki weń wbijać. Lepiej uszyj jakąś spódniczynkę na gumeczce i będzie lala, jak się patrzy, bo kapelusik jest, korale też, więc igielnik zrobisz sobie inny, ciut skromniejszy.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak właśnie myślałam, by spódniczkę jeszcze mu doszyć. Tylko jak tak patrzę na tego manekina, to zastanawiam się, czy może tej nóżki mu nie skrócić. I masz rację, na półeczce niech stoi, a igielnik zrobię sobie inny :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Kiecka może być zielona. Ale i bez niej wygląda ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Na pewno jakąś kiecuchę wykombinować będę musiała :)

      Usuń
  15. Fantazyjny i pięknie wykonany manekin. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Ale super pomysł na igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No muszę Ci powiedzieć,że ma linię ten Twój piękny igielnik :) A kapelusik dodaje gracji.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :)) a mnie się bardzo podoba Twoja wróżka z marchewkowymi włosami, no rewelacyjna jest. Pozdrowionka :)

      Usuń
  18. Rewelacyjny pomysł i wykonanie! A jak wysoki jest? Nie mogę sobie wyobrazić ;) świetny kolor i dodatki ;) super praca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) A wysokość to 43cm i tak myślę żeby skrócić jednak tą nóżkę, bo jakoś taką długą ją zrobiłam. Trochę chyba przesadziłam z tą wysokością :)

      Usuń
  19. świetny pomysł na igielnik, a kapelusik jaki cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny manekin! Świetny pomysł!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam w planach podobny mamekin
    Twój wyszedł świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, całkiem fajna dekoracja z tego manekina, a na pewno trochę inna. Jestem ciekawa jak będzie Twój wyglądał. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  22. No proszę manekin jak ta lala,super energetyczny kolorek.
    Dziękuję za udział w zabawie ,mam nadzieję ,że będziesz bawić się dalej .
    Nowy kolorek już się pojawił,takze zapraszam .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nowy kolorek widziałam i oczywiście bawię się dalej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Fajny, trochę jak pomarańczowa choinka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedzinki :) może się kojarzyć, bo i obwieszony tymi perełkami jak choinka :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) jest mi miło, że do mnie zajrzalaś. Pozdrawiam :))

      Usuń
  25. Apetyczny ten Twój manekinek jak soczysta marchewka : ) Bardzo mi się podoba ten pomysł z kapelusikiem : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i odwiedziny. Sam manekin byłby trochę nijaki, więc kapelusik go trochę ożywił :) tak myślę, pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Super manekin! Pasuje do wyzwania.
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny igielniczek pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny i pomysłowy igielnik! Jestem za skróceniem nóżki i zieloną spódniczką :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja też tak myślę, z tą długością trochę przesadziłam, a i zielona spódniczka będzie fajnie się prezentować :)

      Usuń
  29. Cudo!!! Uwielbiam manekiny przeróżne! Spódniczka na pewno doda mu uroku, ale teraz z perełkami i kapelusikiem też wygląda genialnie! Ja bym nóżki nie skracała, jest taki smukły, podoba mi się, ale to kwestia gustu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kiniu za miłe słowa i odwiedziny :) Mam zamiar uszyć drugiego manekina tylko w tamtym zrobię krótszą nóżkę dla porównania, a tą próbowałam skrócić, ale tak przyklejone, że nie da rady ruszyć :)

      Usuń
  30. Ale rewelacyjny igielnik. Czy manekin, czy lalka bedzie wyglądał świetnie. A z tym kapeluszem to jak dama.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny. I ten kolor! Jeden z moich ulubionych, do tego stopnia ze kiedyś miałam taki kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję. Taki kolor włosów też bardzo mi się podoba i chciałabym mieć tylko jakoś odstrasza mnie ta dekoloryzacja. Miło mi, że do mnie zajrzałaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga