Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

sobota, 21 maja 2016

Kartka na Komunię

Witajcie :)

W niedzielę ( jutro ) mam I Komunię Św. bratanka,
dla którego uszyłam też wojskową kosmetyczkę.

Na tę okazję przygotowałam karteczkę.
Nie robię kartek, zdarzyło mi się to tylko 3 razy.
Materiały jakieś mam, ale w ilości bardzo skromnej.
Oczywiście jak to zwykle u mnie bywa, założenia były zupełnie inne.
No cóż.  Kobieta zmienną jest ;)

No więc bazę miałam, kwiatki i inne dodatki również, brakowało mi tylko kielicha z hostią.
Odwiedziłam więc, sklep papierniczy, gdzie asortyment był spory, 
a przynajmniej tak mi się wydawało.
Niestety, żadnej tekturki z takim wzorem nie było.

Mało myśląca ostatnio jestem, bo przecież mogłam kupić kartkę i wyciąć albo dużo wcześniej zamówić przez neta. Ale po co sobie życie ułatwiać?

Zostałam więc, bez głównego motywu.
Na szczęście przypomniałam sobie, że z ubiegłego roku mam serwetki komunijne :)

Do białej bazy przykleiłam pierwszą warstwę serwetki i tak powstał motyw kielicha,
który przeplatany był, miedzy maźnięciem pędzlem z klejem, a zostaw,
kolejnym maźnięciem pędzlem i nie rusz...  :) itd.
Byłam z młodszym synkiem sama w domu, a wiadomo, dzieci są bardzo ciekawskie :)
Inne materiały jakich użyłam to:
ciut bandaża;
najtańsza ikeowska firanka zafarbowana farbą akrylową, którą rozcieńczyłam wodą;
kwiatki z bibuły własnoręcznie robione;
wstążeczka;
papierowe serwetki;
perełki samoprzylepne.

I teraz wielka prośba do Was !!!
Czy ona się nadaje?
Jeszcze mam czas to w razie czego kupię gotowca.

Bardzo proszę o szczerą opinię,
bo mnie jest trudno tak ocenić swoją pracę.
Jestem przygotowana na krytykę, bo wiecie, nie chcę dać czegoś, co się nie nadaje.






Post na szybko i nawet serwetki do zdjęć nie wyprasowałam, za co przepraszam.
Dopiero teraz widzę, jak to źle wygląda, ale nie mam czasu na drugie zdjęcia,
 bo zaraz dosłownie wyjeżdżam.

Pozdrawiam serdecznie :)

15 komentarzy:

  1. No Ty chyba zgłupiałaś do spodu - zamiast tego cudeńka chcesz gotowca kupować? Niech ja Cię dopadnę, ze skory obedrę. Cudna jest, zdolniacha z Ciebie, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko!!! Tylko nie ze skóry ;) trochę mam obawy, bo to komunia i nie jest tak elegancka jak te, które widziałam na blogach u dziewczyn. Tak mi się wydaje. Ale bardzo się cieszę, że Ci się spodobała :) i bardzo, bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Kartka będzie dodatkiem do prezentu :) buziaki

      Usuń
  2. Agnieszko, karteczka piękna, z serduszkiem zrobiona :)
    100 razy lepsza od gotowca!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko też tak uważam, i dla mnie każdy prezent własnymi rączkami zrobiony jest lepszy od gotowego, tylko jak się tak naoglądałam tych pięknych kartek to w rezultacie zaczęłam mieć wątpliwości czy moja się nadaje:) ale masz rację, z serduszkiem zrobiona. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. A co Ty masz do zarzucenia swojej kartce? Jest piękna! A poza tym nie porównuj się do dziewczyn kartkowych bo to zupełnie inny styl. Uwielbiam kartki robione przez osoby które na co dzień się tym nie zajmują, bo podczas tworzenia improwizują z tym co mają, i wychodzi z tego ich indywidualny styl - a ja lubię indywidualności :) Profesjonaliści mają wszystko gotowe - to coś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzyłam na to w ten sposób. Chyba potrzebne były mi takie słowa otrzeźwiające :) Bo ja jak dla kogoś coś robię, to bardzo się denerwuję. Dla siebie to jak coś nie wyjdzie to luzik, poprawie albo nie i pośmieję się z siebie. Kochana bardzo Ci dziękuję za te słowa :) buziaki

      Usuń
  4. Agnieszko Twoja kartka jest jak kremówka:słodka i delikatna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet sobie nie wyobrażam aby tak piękną kartkę zrobioną własnoręcznie, od serca zamienić na zwykłą sklepową jakich w sprzedaży masa. Nie ma mowy. Twoja karteczka jest jedyna i to jest najważniejsze. A przy tym jest naprawdę śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Anitko, Twoje słowa dodały mi pewnosci, że dobrze zrobiłam dając tą karteczkę. Wszystkim się podobała :) dobrze, że nie kupowałam, choć wahania były, całkiem niepotrzebnie :) pozdrowionka

      Usuń
  6. Piekne wykonanie z dbałością o detale , szykowna i elegancka , pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję bardzo za miłe słowa i odwiedziny :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga