Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

poniedziałek, 23 maja 2016

Kartka na Dzień Mamy

Witajcie :)

W poprzednim poście pokazałam karteczkę,
przy której miałam wielkie obawy czy ją w ogóle podarować.
Byłam gotowa nawet kupić gotowca,
ale dzięki blogowym koleżankom, 
które otrzeźwiły moje myślenie, podarowałam karteczkę.
Chyba potrzebny był mi ten kopniak :)

Kochane moje,
dziękuję Wam bardzo za te słowa, 
i za to, że mogłam na Was liczyć.
Buziaki wielkie dla Was.

A teraz pokaże karteczkę, która powstała dla wyjątkowej osoby.


Wiersz "Matka"

"Choćbyś przeszedł świat dokoła , znalazł szczęście , uśmiech rzadki , nikt 
Zastąpić Ci nie zdoła ukochanej Twojej matki .

Nikt tak dobrze nie rozumie , nie ukoi tak w rozterce , 
Jak to ona jedna umie swego dziecka odczuć serce . 

Jak to ona jedna zgadnie i wyczyta z źrenic głębi , każdą boleść w duszy 
Na dnie , każdy smutek , który gnębi . 

Toteż póki matka żyje , póki słodko z tobą gwarzy , 
Niech twe serce dla niej bije i miłością niech ją darzy."


Pracę zgłaszam na zabawę u Bogusi.
I banerek:


Pracę zgłaszam do wyzwania


Pozdrawiam serdecznie :)

30 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna kartka. I wiersz bardzo... Dziękuję, że dodałaś swoją karteczkę :) Pozdrawiam cieplutko :) Za chwilkę kartka znajdzie się w Galerii : http://kordonkowy.blogspot.com/2016/05/galeria-wasze-karteczki-na-dzien-matki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Banerek już zamieszczony jakiś czas temu był, a skoro zapowiedziałam swój udział, to o rezygnacji nie było nawet mowy :) Musiałam i już, choć troszkę w ostatniej chwili :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Piekna napewno mama bedzie bardzo zadowolona z takiej kartki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) na pewno będzie, bo mojej mamie zawsze się wszystko podoba co zrobię :)

      Usuń
  3. Śliczna kartka, Agnieszko!
    Fajnie, że tworzysz kolejne kartki, rozwijasz skrzydełka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, od czasu do czasu na specjalne okazje będę robić :)

      Usuń
  4. śliczna, cieszę się, że poprzednią podarowałaś no :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam inne wyjście? Ze skóry chciałaś mnie obedrzeć :D Buziaki

      Usuń
  5. Agnieszko, karteczka świetna, delikatna i dla kochanej osoby. Wiersz bardzo adekwatny na to święto. Nie należy się bać tworzyć karteczki, ani tym bardziej ich wstydzić, bo są wykonane od serca, a to wiadomo na niedociągnięcia nie zwraca uwagi. Do odważnych świat należy.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Danusiu za tak miłe i motywujące słowa. Dzięki Tobie i innym koleżankom już to zrozumiałam :) przy mumii, tej śmiesznej lalce potrafiłam się śmiać i obrócić w żart, ale jeśli komuś mam coś podarować zrobionego przeze mnie, to wtedy się trochę stresuję. Pozdrawiam cieplutko, buźka :)

      Usuń
  6. Piękna, delikatna... idealna na ten wyjątkowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna karteczka, taka subtelna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna i pełna harmonii barw, gustowna kompozycja sprawiła ze kartka jest bardzo elegancka , podziwiam i gratuluje zdolnych łapek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie subtelna i troszkę taka romantyczna. Lubie ten klimat. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely!!!!
    Would you like to follow each other? let me know and I follow you back
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga