Wszystkie zdjęcia na blogu są mojego autorstwa i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.
CHCESZ SKORZYSTAĆ - ZAPYTAJ PROSZĘ!

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Chustecznik

Tym razem chcę Wam pokazać mój osobisty chustecznik.
Kwadratowe jakoś bardziej mi się podobają niż te prostokątne.
Oczywiście są mniej wygodne, bo paczkę chusteczek trzeba podzielić na pół i dopiero wtedy włożyć.
W prostokątne wkłada się z opakowaniem i koniec, to wystarczy.
Wracając do mojego pudełeczka.
Jest zwykłe, proste, takie jak chciałam :)
Oprócz serwetek i zabezpieczenia lakierami, użyłam jeszcze patyny.


Dość często wykorzystuję patynę w decoupagu.
Praca wygląda wtedy na starszą, niż jest w rzeczywistości.



Pozdrawiam
Aga

40 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki chustecznik, stonowany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że chustecznik bardzo ładny to jeszcze umiesz go pięknie pokazać, super fotki! Bardzo mi się podoba! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do zdjęć, to mam ściągnięty darmowy program Photo Scape i tam w Batch Editor można dodawać różne ramki, więc tak się bawię i kombinuję z tymi zdjęciami. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ojejku ! Jaki piękny chustecznik!!! Ślicznie go skomponowałaś :) Dziękuje za wizyte u mnie i na pewno będe zaglądać tu częściej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) fajnie, że i Ty do mnie zajrzałaś. A po obejrzeniu tego pięknego totemu musiałam zerknąć, kto takie cudeńko stworzył. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jejku, jak mi miło :* Dziękuję

      Usuń
  4. Świetny chustecznik,nie widziałam jeszcze takiego kwadratowego :) Rewelacyjny;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Takie kwadradrowe chyba są mniej popularne, bo i mniej wygodne, a przynajmniej dla mnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Chustecznik rewelacja. Urzekł mnie swoją prostotą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jak go robiłam, to nawet nie myślałam, że aż tak mi się spodoba. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetny!!! :)
    A zapas chusteczek w kwadratowym pudełku można kupić np. w Rossmanie czy Tesco.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że można takie kupić i zawsze się męczyłam dzieląc te duże opakowania na pół. Ile to jeszcze człowiek nie wie :) Bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Bardzo ładny chustecznik, podoba mi się jego klasyczny wygląd. Nie za dużo nie za mało tylko idealnie, wyszedł elegancko i z pewnością pasuje świetnie do domu. Kwadratowy kształt ma fajny urok, nie jest standardowy a przez to myślę, że jest bardziej wyjątkowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny....miałam właśnie pytać dlaczego dzielisz na pół...ale już napisano ,że są zapasy w kwadracie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak, już wiem, że są :)))) Kupując chusteczki nigdy nie natrafiłam na te w kwadratowym pudełku, więc założyłam, że nie ma.

      Usuń
  9. Bardzo ładny:-) pierwszy raz widzę kwadratowy chustecznik:-) pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ja nie widziałam kwadratowych wkładów do takich, a okazuje się, że są :))

      Usuń
  10. Bardzo ładny! I dla mnie chyba bardziej serwetnik niż chustecznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo prosty a przy tym elegancki i świetnie kolorki dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zwykły ?? Prosty?? Bajki opowiadasz jest śliczny buziaki nowalijko ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
    2. widzisz jaki tuman ze mnie -Tu byłam wrrr, aż mi "fstyt"

      Usuń
  13. Świetnie ozdobiony;) wręcz idealnie, nie za dużo, nie za mało;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najprostszy decoupage to taki który lubię najbardziej, piękny :) Oj biedaczko, namęczyłaś się z tymi wkładami skoro nawet nie wiedziałaś że są kwadratowe :) Nie zastanowiło Cię skąd kwadratowe pudełka? Trochę bez sensu jak by robili coś nie pod rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) kilka razy patrzyłam za takimi kwadratowymi wkładami, ale nie znalazłam, więc sobie odpuściłam i tak się męczyłam :)) no trudno, na szczęście już wiem, że takowe są :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że do mnie zajrzałaś, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) Pozdrawiam Aga